Questions
Frigivelse af tid til pleje/sundhedspersonale
Kære Aarhus Kommune
Jeg er i dag "faldet" over denne mulighed for samtale.
Vi er leverandør af løsninger til regioner og kommuner, hvor vi kan frigøre tid til de varme hænder og mindske kompleksiteten på teknologiske værktøjer. Vi leverer løsningen til 4 regioner og mange kommuner. Region hovedstaden har beregnet en årlig timebesparelse på 75.000 timer.
Jeg forstår sigtet for samtalen, og med vores løsning vil man kunne frigive tid til netop kerneopgaven for pleje og sundhedspersonale.
Derudover er vi med til at hæve complianceniveaur og sænke risikoen for UTH'er. Noget der er særligt relevant i sammenhæng med NIS2 og GDRP hensyn.
Er dette en relevant samtale med det sigte I søger?
Med venlig hilsen
Lars Duborg
26 86 24 13